Wij rennen tegen kanker tijdens de Menzis 4 Mijl van Groningen 2026
Wij lopen voor KWF!
Wij doen als team van de zorgboerderij mee aan de 4 Mijl van Groningen. We lopen niet alleen voor de sportieve uitdaging, maar vooral om geld op te halen voor KWF. Bijna iedereen kent wel iemand die geraakt is door kanker. Daarom willen wij ons inzetten voor meer onderzoek en betere kansen voor iedereen die met deze ziekte te maken krijgt.
Met onze deelname hopen we niet alleen de finish te halen, maar ook een mooi bedrag op te halen. Help jij ons daarbij? Samen maken we het verschil! 💙🏃♀️🏃♂️🎗️

