Ik ren tegen kanker tijdens de TREK Singelloop Utrecht 2026
In 2023 kreeg ikzelf te maken met acute leukemie (ALL) Na behandeling d.m.v. chemotherapie en een stamcel transplantatie ben ik wonderbaarlijk snel, goed en helemaal hersteld. Ik wens iedereen die met deze ziekte te maken krijgt net zo veel geluk en een goed herstel als ikzelf. Steun jij mij met een donatie? De opbrengst gaat naar belangrijk kankeronderzoek. Dat is nog steeds heel hard nodig, want maar liefst 1 op de 2 Nederlanders krijgt ooit kanker. Ik ren speciaal voor iedereen.
Samen maken we het verschil. Tegen kanker. Voor het leven. Help je mee?
Alexander's badges
Actiepagina gemaakt
Foto's toegevoegd
E-mails verstuurd
Aan eigen actie gedoneerd
Streefbedrag behaald
Streefbedrag verhoogd
Top fondsenwerver
Gedeeld op social media
Donateurs bedankt

