Ik ren tegen kanker tijdens ASML Marathon Eindhoven 2026
💙 Op 11 oktober 2026 sta ik aan de start van de ASML Marathon Eindhoven. Een uitdaging van 42 kilometer, maar voor mij betekent deze marathon meer dan alleen sport.
Mijn moeder heeft helaas te maken met kanker op dit moment. Van dichtbij zie ik wat deze ziekte met iemand en zijn omgeving doet. Daarom loop ik niet alleen voor mezelf, maar ook voor Ren tegen Kanker. Met deze marathon wil ik geld inzamelen voor belangrijk kankeronderzoek, zodat er betere behandelingen en meer kansen op herstel komen.
Mijn doel is om minimaal €500 op te halen. Elke donatie, groot of klein, helpt en wordt enorm gewaardeerd. 🙏
Samen zetten we stappen richting een toekomst met minder kanker.
Bente's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd E-mails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraiser
Streefbedrag behaald Target reached
Streefbedrag verhoogd Target increased
Top fondsenwerver Top fundraiser
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors

