Ik ren tegen kanker tijdens de Menzis 4 Mijl van Groningen 2026
Bedankt dat je de link hebt aangeklikt!
Ik ren 11 oktober de 4 Mijl van Groningen om zoveel mogelijk geld op te halen zodat er onderzoek kan blijven worden gedaan naar een genezend medicijn voor iedereen die deze ziekte heeft. In het bijzonder ren ik voor mijn oma en tante die er niet meer zijn, maar er in gedachten altijd bijzijn.
Steun jij mij met een donatie? De opbrengst gaat naar belangrijk kankeronderzoek. Dat is nog steeds heel hard nodig, want maar liefst 1 op de 2 Nederlanders krijgt ooit kanker.
Samen maken we het verschil. Tegen kanker. Voor het leven. Help je mee?
Chantal's badges
Actiepagina gemaakt
Foto's toegevoegd
E-mails verstuurd
Aan eigen actie gedoneerd
Streefbedrag behaald
Streefbedrag verhoogd
Top fondsenwerver
Gedeeld op social media
Donateurs bedankt

