Ik ren tegen kanker tijdens de Strava Challenge Ren 50 km
Steun jij mij met een donatie? De opbrengst gaat naar belangrijk kankeronderzoek. Dat is nog steeds heel hard nodig, want maar liefst 1 op de 2 Nederlanders krijgt ooit kanker. Ik ren voor het creëren van kansen voor iedereen die te maken krijgt met kanker.
Natuurlijk denk ik hierbij ook aan Henderijn 💕
Samen maken we het verschil. Tegen kanker. Voor het leven. Help je mee?
Mijn activiteiten volgen
24
kms
Joost's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Top fondsenwerver Top fundraiser
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors

