Ik ren tegen kanker tijdens de Strava Challenge Ren 50 km
Steun jij mij met een donatie? De opbrengst gaat naar belangrijk kankeronderzoek. Dat is nog steeds heel hard nodig, want maar liefst 1 op de 2 Nederlanders krijgt ooit kanker. Ik ren voor alle mensen die ooit kanker hebben gehad, voor degenen die nog elke dag vechten en voor degenen die we moeten missen❤️
Samen maken we het verschil. Tegen kanker. Voor het leven. Help je mee?
Lobke's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Top fondsenwerver Top fundraiser
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors

