Ik ren tegen kanker tijdens ASML Marathon Eindhoven 2026
Hallo allemaal,
Onze papa houdt wel van een uitdaging, dus besloten wij hem te verrassen met een hele grote: de Marathon Eindhoven! 🏃♂️💪
Maar hij loopt niet alleen voor zichzelf. We bakken wafels en zo zamelen we geld in voor kankeronderzoek en voor iedereen die met deze ziekte te maken heeft. Iedere stap (en wafel) staat voor kracht, hoop en liefde. ❤️
Bedankt voor alle steun, aanmoedigingen en donaties!
Lieve groetjes,
Tis, Nien en Fie 🌻
Maarten's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd E-mails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraiser
Streefbedrag behaald Target reached
Streefbedrag verhoogd Target increased
Top fondsenwerver Top fundraiser
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors

