Ik ren tegen kanker tijdens de TREK Singelloop Utrecht 2026
Steun jij mij met een donatie? De opbrengst gaat naar belangrijk kankeronderzoek. Dat is nog steeds heel hard nodig, want maar liefst 1 op de 2 Nederlanders krijgt ooit kanker. Ik ren speciaal voor mijn opa die helaas 2 jaar geleden aan deze ziekte is overleden. omdat mijn opa altijd alles voor mij heeft betekent en ik heel dankbaar ben voor de dingen die hij mij gebracht heeft.
Samen maken we het verschil. Tegen kanker. Voor het leven. Help je mee?
Manou's badges
Actiepagina gemaakt
Foto's toegevoegd
E-mails verstuurd
Aan eigen actie gedoneerd
Streefbedrag behaald
Streefbedrag verhoogd
Top fondsenwerver
Gedeeld op social media
Donateurs bedankt

