Ik ren tegen kanker tijdens de TREK Singelloop Utrecht 2026
Steun jij mij met een donatie? De opbrengst gaat naar belangrijk kankeronderzoek. Dat is nog steeds heel hard nodig, want maar liefst 1 op de 2 Nederlanders krijgt ooit kanker.
Ik ren speciaal voor mijn lieve moeder, omdat zij al jaren vecht tegen de ziekte van Kahler. Door deze ziekte zijn haar nieren aangetast en moet ze drie keer in de week dialyseren. Dit vergt enorm veel van haar, maar ze is sterk!
Samen maken we het verschil. Tegen kanker. Voor het leven. Help je mee?
Nienke's badges
Actiepagina gemaakt
Foto's toegevoegd
E-mails verstuurd
Aan eigen actie gedoneerd
Streefbedrag behaald
Streefbedrag verhoogd
Top fondsenwerver
Gedeeld op social media
Donateurs bedankt

