Ik wandel tegen kanker tijdens De 4 van Alkmaar 2026
Ik wandel tegen kanker tijdens De 4 van Alkmaar 2026. Wil jij me sponsoren? Daarmee zorgen we samen met KWF voor een beter leven met en ná kanker. Dat is heel hard nodig, want iedereen krijgt ooit te maken met kanker. Ik loop omdat ik als geen ander weet wat het betekent om kanker te krijgen. Maar nog belangrijker, omdat ik als geen ander weet wat het betekent om ook weer te genezen. Iets wat niet iedereen gegeven is. Helaas zie ik dat ook te veel in mijn directe omgeving. Dus ik loop voor alle vrouwen die niet meer gaan genezen....
Samen kunnen we het verschil maken. Tegen kanker. Voor het leven. Help je mee?
Mijn updates
Ik ga er vol voor!
Saturday 6th Jun 2026
Lieve sponsoren,
De afgelopen tijd stond in het teken van actie voeren voor KWF Kankerbestrijding. Komende week sluit ik de sponsoractie af met een diepe buiging naar jullie allemaal. Met elkaar hebben we een prachtig totaalbedrag van € 1.170 bereikt.
En nu mag ik zelf aan de slag. Het geeft een ontzettend trots en dankbaar gevoel om met jullie support aan de start te verschijnen. Hiermee begin ik woensdag vol energie aan De 4 van Alkmaar. Elke kilometer die ik loop, loop ik met jullie support in mijn achterhoofd, loop ik voor al die vrouwen die ook dat alles veranderende bericht hebben gekregen, loop ik voor al die vrouwen die nog lang geen afscheid willen nemen van dit leven.
Nogmaals heel erg bedankt voor alle gulle donaties, lieve berichten en support. Ik ga er vol voor! 💪❤️
Nog 4 weken!
Thursday 14th May 2026
Lieve sponsoren,
Ik zeg .... lekker bezig!
Monday 20th Apr 2026
In training voor de 4x 25 km!
Sunday 25th Jan 2026
De sneeuw is weg, de wegen zijn vrij en de wereld is weer groen. Nu de vakantie voorbij is, gaan de wandelschoenen weer standaard aan in het weekend. Waar een rondje Den Helder met As vooral gezellig en cultureel was, was het dit weekend tijd voor het serieuzere werk. Met 18 km in de benen – via de dijk naar Medemblik en langs de Vlietlanden weer terug – is de kop eraf. Een mooie stap richting mijn doel: 4 dagen achter elkaar 25 kilometer bedwingen. De wind in de rug op de heenweg was een lekker extraatje, de koffie in Medemblik de verdiende beloning!
Een week onderweg ....
Wednesday 14th Jan 2026
Dankbaar dat ik leef!
Tuesday 6th Jan 2026Hoe een idee ontstaat, dat weet je achteraf niet eens altijd. Wat ik wel weet is dat ik zo dankbaar ben dat ik nog leef en dat mijn verhaal goed is afgelopen. Daarom vraag ik graag aandacht voor het KWF, want niet bij iedereen loopt het verhaal zo goed af.
Mijn activiteiten volgen
419
kms
Mijn afstandsdoel 25 kms
Peggy's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Top fondsenwerver Top fundraiser
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors

