Ik ren tegen kanker tijdens de Mutua Marathon 2026
Op 18 oktober trek ik mijn hardloopschoenen aan voor de halve marathon van Amsterdam. Niet alleen om mezelf 21,1 kilometer lang af te vragen waarom ik dit ook alweer een goed idee vond, maar vooral om geld op te halen voor kankeronderzoek. Dat onderzoek blijft hard nodig, want 1 op de 2 Nederlanders krijgt ooit kanker. Daarom ren ik voor een toekomst met betere behandelingen en meer genezing. Wil jij mij steunen met een donatie? Samen maken we het verschil. Tegen kanker. Voor het leven. 💙🏃♂️🎗️
Roos's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Top fondsenwerver Top fundraiser
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors

