Ik ren tegen kanker tijdens de TREK Singelloop Utrecht 2026
Ik trek mijn hardloopschoenen🏃🏻♀️ aan voor een bijzonder doel! Op 4 oktober ren ik 5 km om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Elke stap die ik zet is voor iedereen die met deze ziekte aan het strijden is💪🏼, iedereen die van deze ziekte heeft verloren🤍 en voor iedereen die deze ziekte heeft overwonnen❤️ .
Steun jij mij met een donatie? De opbrengst gaat naar belangrijk kankeronderzoek. Elke bijdragen groot of klein helpt en brengt ons samen een stap dichter bij betere behandelingen, meer onderzoek en meer hoop 💕
Samen maken we het verschil. Tegen kanker. Help je mee?
Sammy's badges
Actiepagina gemaakt
Foto's toegevoegd
E-mails verstuurd
Aan eigen actie gedoneerd
Streefbedrag behaald
Streefbedrag verhoogd
Top fondsenwerver
Gedeeld op social media
Donateurs bedankt

