Ik ren tegen kanker tijdens de TREK Singelloop Utrecht 2026
Rennen is eerlijk gezegd niet mijn favoriete bezigheid. Vorig jaar liep ik de 5 kilometer, maar dit jaar daag ik mezelf uit om nog een stap verder te gaan; voor het goede doel.
In mijn werk bij stichting Palliative Zorg Nederland krijg ik dagelijks mee hoeveel impact kanker heeft op patiënten en hun naasten. Daarom ren ik voor iedereen die met deze ziekte te maken krijgt. Met jouw donatie draag je bij aan belangrijk kankeronderzoek én steek je mensen die ziek zijn een hart onder de riem. Elke bijdrage, groot of klein, maakt verschil. 💙
Samen maken we het verschil. Tegen kanker. Voor het leven. Help je mee?
Willemijn's badges
Actiepagina gemaakt
Foto's toegevoegd
E-mails verstuurd
Aan eigen actie gedoneerd
Streefbedrag behaald
Streefbedrag verhoogd
Top fondsenwerver
Gedeeld op social media
Donateurs bedankt

