Bedankt allemaal voor het doel van 500 euro! Natuurlijk nooit genoeg dus blijf doneren!!! Ik zal tegen Kanker rennen bij de Hele Marathon van Eindhoven 2026
Ik ren mee om geld op te halen voor KWF. Daarmee dragen we samen bij aan een beter leven voor mensen met en na kanker. Dat is hard nodig, want bijna iedereen krijgt direct of indirect met deze ziekte te maken.
Ik loop speciaal voor mijn tante en voor alle mensen die dagelijks met kanker leven.
Wil jij mij sponsoren? Met jouw bijdrage steun je belangrijk onderzoek, betere behandelingen en meer ondersteuning voor patiënten en hun naasten.
Samen kunnen we het verschil maken. Tegen Kanker. Voor het leven.
Dankjewel voor je steun!
Mijn updates
Mijn activiteiten volgen
30
kms
Wouter's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd E-mails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraiser
Streefbedrag behaald Target reached
Streefbedrag verhoogd Target increased
Top fondsenwerver Top fundraiser
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors

