Ik ren tegen kanker tijdens de TREK Singelloop Utrecht 2026
Steun jij mij met een donatie? De opbrengst gaat naar belangrijk kankeronderzoek. Dat is nog steeds heel hard nodig, want maar liefst 1 op de 2 Nederlanders krijgt ooit kanker. Ik ren omdat veel dierbaren van mij te maken hebben gehad met de ziekte kanker. In onze familie is het heel vaak voor gekomen. Gelukkig zijn er een paar schoon verklaard, maar dit geld niet voor iedereen.. helaas zijn wij ook veel familie verloren. En wij zijn niet de enigste die er mee te maken hebben gehad. Daarom wil ik via deze weg een moeder redden, een opa gezond houden. Een vader die er voor zijn gezin kan zijn. Een oma die haar kleinkinderen groot ziet worden. En zo kan het lijstje nog wel uren aangevuld worden…
Alle beetjes helpen om dit te realiseren!🔥
Samen maken we het verschil!
Tegen Kanker!
Help je mee?💪🏼
Mijn updates
Donatie
Tuesday 16th Jun 2026In een dag al 800 euro aan donaties binnen gehaald! Ik wil iedereen bedanken voor de support!
Casper's badges
Actiepagina gemaakt
Foto's toegevoegd
E-mails verstuurd
Aan eigen actie gedoneerd
Streefbedrag behaald
Streefbedrag verhoogd
Top fondsenwerver
Gedeeld op social media
Donateurs bedankt

